Hela dagen i Skoghall

Idag åkte vi till Skoghall och hälsade på min farbror och hans familj. Vi var där hela dagen. Barnen lekte både inne och ute hela dagen. Vi åkte även skridskor, det var kul. Även om jag är som Bambi på hal is. Min farbror tog några bilder, de blev lite suddiga dock :)
Emil, den vrångbocken, vägrade att åka. Han valde att sitta och titta på när vi andra hade kul.

Vi bjöds på taco, det var gott. Så nu ska jag bjuda igen här hemma till sommaren. Då kan vi grilla här och sitta ute eftersom vi är så många. Imorgon ska jag jobba igen, det känns tugnt efter en härlig helg som denna -suck- Men så är livet.

Här får ni några bilder:

 
Från vänster: Min kusin Oskar och andra bilden är Liam och Oskar


Emil och min kusin Philipe

 
Från vänster: Jag på skridskor och Emil sitter och tittar på


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Ah har haft dåligt järnvärde sen inskrivningen, så var upp o tog nytt prov i fredas för o se vad jag ligger på nu.. Jasså men skönt de, hoppas mitt med stiger! =) Joda helgen har vart jätte bra, men gått fort som du säger.. :) Vi flyttar den 28/4, så är ett tag kvar :(

2010-03-15 @ 07:16:10
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0