Har inte haft tid

Jag har inte tid för att blogga nått nästan de senaste dagarna. Dagarna går åt till jobb, laga middag och lägga barn.

Nu sover barnen och jag sitter här och dräller lite innan jag själv ska lägga mig. Imorgon är det fredag! Jag som älskar fredagar är mer än nöjd ;) Helt otroligt har denna vecka, hitills, inte inneburit någon vab alls. Förutom en sväng på onsdags eftermiddagen när Emil och jag var i Karlstad på Sjukhuset. Fast det är något som inte räknas som "sjuk-vab", det är skillnad.

På jobbet har de börjat med nått som heter "Home Working", vilket innebär att vi är hemma och jobbar. Jag är väldigt sugen på det! Man slipper pendla, man spar pengar men bäst av allt är att man spar massa tid! Jag ska tänka på saken så får vi se vad jag kommer fram till.

Nu ska jag kolla runt lite på internet och sen är det Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0