Halsfluss

Det var som jag misstänkte. Jag har fått diagnosen Halsfluss idag när jag besökte sjukhuset. Jag ska äta penicillin i 10 dagar men doktorn tyckte det räckte att jag stannar hemma i 3 dagar från jobbet! 3 DAGAR! Det är ju jätte mycket!!

Doktorn sa att min hals var illa däran, den var mycket svullen och jag hade vita bölder inne i svaljet och mina halsmandlar var mycket svullna. De gör ont också.

Jag känner mig dessvärre piggare idag, ingen märkbar feber men halsen påminner mig om att den finns kvar. För värken finns där, varken min kropp är påverkad utav smärtstillande eller inte.

Jag som hoppats på en friskare månad, ett friskare Mars. Men vad får jag ? Penicillin och massa sjukfrånvaro, tack högre makter!

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

usch vilken otur du har. sån tur är brukar penicillin verka ganska fort så du får bli frisk igen. stor kram

Postat av: Lennart

Äh nu får du komma tillbaks till jobbet. Är ju bara jag o nya kvar...

2010-03-09 @ 07:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0