Halsfluss igen

Det är inte sant, skulle jag vilja säga! Men tyvärr är det så. Jag har precis varit hos läkare och fått ytterligare en penicillinkur mot halsfluss. Nu fick jag nått "starkare" som förhoppnignsvis tar död på viruset.

Jag hade så ont förut så jag ringde sjukvårdsupplysningen, för jag anade detta. Min hals är "ilsket röd" som läkaren sa. Nu hoppas jag tabletterna tar död på skiten så vi får bli friska!!

Liam är bättre idag. Han var hängig på förmiddagen, men när han och jag vaknade efter en middagslur på nästan 2 timmar så var han pigg.

Henrik ska nu rycka ut på körning, fast han är ledig. De har blivit akut då en buss gått sönder. Typiskt när jag är i behov av hjälp med barnen, när man mår dåligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Karin.

Tråkigt att vara sjuk hela tiden.. det är samma här.

Hade halsfluss för några veckor sen o nu är det dax igen. Ska ta halsprov i morgon..

Shit va alla är sjuka i vinter. Men vi måste ses nångång när alla piggnat till..de va ju länge sen nu..

Krya på er ..

2010-03-21 @ 17:34:53
Postat av: elin- theas mamma

Alltså, de är helt sjukt vilken otur ni har hela tiden med alla baciller :( Tänker på er! KRYA PÅ DIG!! Kramkram

2010-03-21 @ 17:45:12
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0