Fina bloggar

Jag tycker alla har så fina bloggar med fin header och sånt. Jag fattar ju inte mig på hur man fixar sånt över huvudtaget. Jag vill verkligen ha en fin blogg och en personlig header, inte en sån som jag har nu. Den är ju tagen från en sån där design sida, så den är inte personlig på nått vis.

Jag vill ha en fin blogg!!! När Liam sover sen ska jag Googla på saken, och se hur man eventuellt kan fixa sånt :)

Liam hade väldigt hög feber igår och man såg på honom hur påverkad han var. Han vägrade den orala Alvedonen på kvällen dessutom. Min snälla granne Elin gav mig två "suppar" istället så jag fick stoppa upp en av dom i rumpan på Liam. Det hjälpte faktist efter en stund och febern gick ned en aning. Så han fick en ganska bra nattsömn trots allt, gubben lilla.

Idag har han "bara" 38,9 grader. Den har gått ned en aning i alla fall. Efter lämningen av Emil på dagis åkte vi till Apoteket och jag köpte "suppar" med Alvedon och Epren. Jag köpte även en flytande form av Ipren. Så nu har vi fyllt på förrådet igen. Jag hoppas han blir bättre snart. Jag tycker synd om honom.

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

tycker din är fin. Har aldrig förstått mig på hur alla koder och allt fungerer så jag hade en som gjorde min design på gamla bloggen:)

Postat av: elin- theas mamma

Hoppas febern ger med sig snart! Ni har vart nog med sjuka nu.. kram

2010-03-25 @ 12:33:51
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Usch vad sjuka ni är....det lät lite allt men det jag menar är att vad tråkigt att det inte ger sig någon gång. Vet hur det är när det väl sätter igång. Har ju själv varit hemma hela veckan då jasmin spytt men nu har hon äntligen varit spyfri i 48h så hon kan gå till dagis imorgon så jag får jobba. Behöver du hjälp med bloggen så säg till för lite har jag allt lärt mig. Mycke info hittar du på nätet och kolla in designadinblogg.se han har jättebra info. Kramiz

2010-03-25 @ 15:46:32
URL: http://tretroll.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Svar: Det räcker i lite drygt två veckor =)

2010-03-25 @ 20:34:50
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0