Febern tar över

Nu sover mina två kära avkommor ♥ Den ena är frisk, kry och mår jätte bra. Den andra har 40,3 i feber, är snorig och väldigt ledsen. Sedan Liams sovstund på förmiddagen idag har hans haft över 40 grader i feber hela tiden, förutom en liiiten stund förut när jag tvingade i honom Alvedon. Han vägrar ta det, men ibland funkar det om jag blandar det med lite juice i en nappflaska. Ni anar inte hur underbart det var att få umgås med den normala Liam, den underbara Liam utan feber den lilla stunden.
Jag tycker så synd om honom.

Alvedonen tog slut nu på kvällen. Då kom jag på att Apoteket inte har monopol på dessa produkter längre och tog en chansning på att OKQ8 hade flytande Alvedon till salu. OKQ8 ligger ju bara tvärs över gatan, så det tog inte många minuter att fixa. Jag hade tur, och de hade Alvedon i flytande form! :)

Imorgon ska jag gå till Apoteket och köpa Alvedon i supp format, som man kan stoppa upp i rumpan istället. Det funkar bättre på Liam tror jag, än att behöva tvinga i honom det flytande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0