Feber

Idag känner jag av min halsvärk igen. Den är mest påtaglig när jag sväljer. Men för övrigt mår jag bra.

Liam vaknade imorse med feber, igen. På morgonen hade han 39,0. Så han fick vara hemma idag med mig, och Emil är en stund på dagis. När jag ringde till dagis så sa de att Liam inte får komma dit på resten av veckan, för de vill ha två hela dagar, 48 timmar feberfritt innan barnet får komma tillbaka. Det är ganska länge, tycker jag.

Liam har inte feber nu, för jag lurade (det är det enda sättet, han vägrar annars...) i honom Alvedon förut, men han är jätte snorig och nyser hela tiden.

Så jag får vara hemma hela denna vecka, med vab och egen sjukdom... Hujedamej. Mina löner här under våren kommer bli katastrof :)

Jag håller på att tvätta massa tvätt i tvättstugan idag. För där finns det torktummlare. Jag har jätte mycket sängkläder och handdukar som måste tvättas.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan stackars er, ni åker på så mycket sjukdomar!! =( Hoppas ni blir friska snart =)

2010-03-10 @ 11:43:45
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

fy ni får aldrig vara friska:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0