En stund över

Herregud, det är tidigt på morgonen, barnen och jag ska strax åka till dagis, vi är klara och påklädda, och jag har tid över! WOW! Det trodde jag inte kunde inträffa :)

Liam hade haft en tuff dag på dagis igår och blivit riven och klöst av ett annat barn, givetvis inte med mening. Så Liam var jätte ledsen igår när han kom hem och kinkig, men det gick fort över.

Om två veckor kommer jag börja med Home Working, det ska bli så skönt!

Nu ska vi till dagis och jobb, ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ska du få med dig en dator hem och jobba från den?

2010-03-16 @ 07:22:58
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Emma

OJ vad klöst han är! Trodde först att det va lilla Åke som gjort det men det va tur att det inte va han som va syndabocken hehe =)

2010-03-16 @ 11:13:45
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

oj vilka otäcka rivmärken han fått stackarn:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0