En dag i Karlstad

Liam hade 39,5 i feber i natt, men efter en "supp" blev han bättre och under dagen idag har han inte haft nån feber alls! Tack och lov! Jag hoppas han är på bättringsvägen nu lilla pojken :)

När vi lämat Emil på dagis så åkte jag, Liam och min mamma över till Karlstad en sväng. Vi skulle besöka Blomsterlandet då mamma skulle köpa nån blomma. Vi kom båda ut därifrån med lite smått och gott.
Efter Blomsterlandet åkte vi till Bergvik. Jag hade bestämt att inte köpa nått alls, för jag vill spara mina pengar. Vi har allt vi behöver. Men det slutade med att Liam fick ett par fodrade regnstövlar från Tretorn (han har bara ett par ofodrade..) och jag köpte mig en jätte fin jeansblus från Gina Tricot.

Snart kommer Henrik hem från jobbet. Då ska jag åka till COOP och veckohandla.

Ikväll är det FREDAGSMYS! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0