Drömmen om att skaffa utbildning

Idag har jag mestades av tiden suttit under utbildning, en ganska simpel sådan måste jag säga. Det är rutinerna som är nya och vi kom även på några nya under dagen.
Jag fick dessutom ett erbjudand om ytterligare en ny tjänst. Då ska jag få arbeta lite med företag. Det har jag längtat efter! Företag är roligare än privatpersoner.
Jag tycker det är jätte kul med alla ny uppgifter och det är otroligt kul att det ger mig chansen till det.

Jag har dock börjat drömma mig bort lite. Jag trivs bra på arbetet, framförallt när man får sånna här nya utmaningar och chanser, men jag börjar drömma mig bort mer och mer. Jag känner att jag vill BLI NÅTT, jag vill skaffa mig en bättre utbildning. Så jag har börjat kolla runt med utbildningar och jag känner att en utbildning på 2 år (max) vore lagom. Hittar jag nått som passar mig och som jag vill BLI så tänker jag söka.

På kvällen idag lyxade vi och köpte pizza. De har tydligen bytt ägare på Valentino sen vi köpte pizza där sist, så det tog 30 minuter att få pizzan, även att han sa "15 minuter", gissa om jag var otålig?! Jag ville bara hem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0