Attract Promenad band

Nu har jag äntligen fått mitt promenadband från Attract som jag beställde för väldigt länge sedan!
Det kom med hemkörning och bärdes in åt mig ända till hallen. Jag har satt ihop det och prova lite enkelt hur det funkar. Jag känner mig lite "sjuk" i kroppen än, så jag tänker inte börja med några raska promenader förens imorgon tidigast. Nu ska jag banne mig bli lite mindre "dallrig" !!! ;)

Liam var med hela tiden och grejade när jag packade upp bandet. Emil var inte intresserad alls. Ändå hade Liam hela 39,2 i feber.

 Videoklipp på Liam som gillar när bandet rörde sig:



               
    
               

Kommentarer
Postat av: helen

Men karin... Du är inte dallrig. Men kul att kunna röra på sej hemma. När min lille kommer ut lär jag nog sparka på magen för den hänger så:) Men men.. det tar jag då. Hoppas Liam är bättre

2010-03-10 @ 06:33:32
Postat av: Syster Emma

det verkar som det inte bara kommer vara du som använder gåbandet!! Liam verkar också sugen på att använda det!

2010-03-10 @ 13:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0