Äntligen händer det nått!

Idag har jag fått en förfrågan på jobbet om att byta grupp och få börja arbeta med kundsäkerthet och med bedrägerier. Det låter kanske skit trist för er som inte vet exakt vad det innebär, men för mig var det en glädjande förfrågan!
Det är en ny grupp och de behöver en ny "drivande kraft" som kan vara med att bygga upp gruppen och bygga rutiner. Självklart blir man hedrad över att just jag blev utvald och att de tycker man är en duktig medarbetare.

Så jag tackade självklart JA till detta och börjar lite smått min utbildning imorgon redan ! Dessutom får jag från och med 1/4 (på torsdag) egen plats som är MIN, bara min. Ingen annan ska ta den! Det känns toppen bra! Då kanske man kan få ha ett litet fotografi med barnen på arbetsplatsen. Det är ju trots allt barnen som ger mig den drivande och brinnande kraften att ens orka gå upp på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Va kul!!!! Grattis!! Vad säger du om en bebisträff den 18 april. Har pratat med de andra och det verkar vara ok. Kram...

2010-03-30 @ 22:07:21
Postat av: Lennart

Ja men så bra då. Tack o adjöss med dej. Men bara så du vet så brukar jag vara i det skeppet, OFTA!

2010-03-30 @ 22:32:58
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

åå va roligt. stort grattis:D

Postat av: Emma

Åh, vad roligt! GRATTIS Karin! Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas, det förtjänar du. Var kommer du att sitta? Kramar

2010-03-31 @ 18:27:46
URL: http://www.emmasrum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0