Vår dag

Vi åkte som sagt till Björneborg idag vid lunchtid, jag och barnen. Henrik var på resande fot.
När vi kom fram åkte min pappa ner till Folkets Park med Emil för att titta på alla bilar som var där. Jag orkde inte följa med utan väntade hemma med mamma istället.
Emil var jätte glad efteråt, han hade sett så många fina bilar och han hade hoppat lite i en hoppborg de hade där.

I Björneborg fick vi grillad mat, det var så underbart gott! Vi är mätta och belåtna än :)

Nu sover barnen och Henrik är hemma. Vi ska titta på film nu. Jag är sugen på skräck, men är igentligen för feg för sånt ;)

Jag avslutar för mig nu, och här får ni lite bilder från dagen. Go kväll!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0