Vab-dag

Idag har jag haft en vab-dag. Detta för att jag varit på NP-enheten på sjukhuset i Karlstad tillsammans med Emils fröknar och rektorn från dagis. Det var otroligt nyttigt och bra för oss alla att få samma information och få vetskap om Emil. Men samtidigt otroligt jobbigt. Stundvis satt jag med tårar i ögonen och tänkte "Varför just vi/oss ?!". Även om det inte är nått farligt eller allvarligt så är det ändå ett livstillstånd vi/han får leva med, som är knepigt och knåpigt att förstå sig på.
"Det kommer bli bättre", sa psykologen. Jag betvilar inte hennes ord, men det är lång tid tills dess.

Barnen fick vara på dagis idag, men inte så lång tid som vid en vanlig arbetsdag. Så jag hann efter besöket i Karlstad att veckohandla på Maxi här i stan. Sen åkte jag ned till försäkringskassan och skulle fixa några papper.

Henrik åkte till Helsingfors idag och ska även åka till Tallin fattade jag det som. Han är borta i 4 dagar totalt, tråkgit jobbigt.

Nu när barnen sover ska jag städa toaletten/badrummet, städa upp i lägenheten, ta disken efter middagen och sen hinna med lite träning på mitt motionsband.

Jag avslutar med några bilder på mina fina pojkar, tagna på balkongen strax innan läggdags. De vägrade klippa tånaglarna, så jag mutade dem med en varsin glass. Då satt de stilla och snälla i några minuter ;)





 


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

jaa jag väntar o väntar jag med.. men ingen bebis vill ut :P



Hoppas allt är bra med er =))

2010-06-28 @ 21:13:09
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0