Tomatplanta

Idag när jag hämtade Emil och Liam på dagis hade Liam med sig en liten tomatplanta som de fått på dagis.
Den var så söt. Tills vidare får den pryda vårt köksfönster. Annars får den inte vara ifred från barnen om jag ställer den nån annanstans, utan lär inom kort gå sönder.



Äntligen är det ledighet för mig! Jag är så trött och sliten. Dessutom är jag så otroligt utmattad av allt som händer under dagarna, alla program osv...

Jag ska vara ledig i 3 dagar, fredag, lördag och söndag. Sen ska jag ha VAB på måndag. Då ska jag och Emils dagispersonal till NP-enheten i Karlstad på besök hos den psykolog vi träffat under våren.

Liam spydde förut på balkongen, världens hög. Jag vet inte vad han spydde av, men han mådde inte dåligt eller var hängig på nått vis. Han stod och lekte med en burk med sopbubblor medan jag klippte tånaglarna på Emil, så jag hann inte se allt som hände. Kanske drack han lite av sopbubblorna ?

Nu sover barnen i alla fall. Det är skönt. Jag tänkte ta en promenad på mitt promenadband, för jag är så äcklig och tjock. Jag går ju nästan inget alls längre, inte heller gör jag sit ups så ofta längre heller. Inte konstigt att man blir tjock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0