Tiden räcker inte till

Jag hinner inte nått känns det som... förutom att tvätta och städa, och jobba då så klart. Jag skulle kunna döda för semester, det kan jag svära på! Det är bara 3 veckor kvar nu...

Henrik har varit borta i tre dagar i Varberg, han kom hem sent igår kväll och imorse åkte han till Helsingfors i tre dagar. Jag är så trött just nu, jag skulle vilja ha lite hjälp och avlastning känner jag...
Men jag gillar inte att klaga så här, jag skämms nästan. Men samtidigt är det inte rätt att tiga heller, alla harvi rätt att vara trötta och slitna och få klaga lite...

Sommar till all ära säger jag, men fy fan för alla småkryp. Framförallt spindlar, jag avskyr dom! När jag skulle ta upp en tröja jag slängt på sovrumsgolvet förut hoppar en stor äcklig spindel ur tröjan och hamnar på govlet. jag skriker som om jag höll på att bli mördad av rädsla. Jag är för feg för att döda den också, men till slut slängde jag en tidning på den så den dog.

Nu ska jag snart lägga mig, men först ska jag sätta igång diskmaskinen, ta fram kläder för morgondagen och sen hänga tvätt...

God natt!


HATAR HATAR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0