Parkeringsskada

Ytterligare en arbetsvecka har börjat. Det känns rätt OK.
Men jag var så JÄVLA arg när jag kom till bilen idag när jag skulle hem. NÅN JÄVEL har öppnat sin bildörr mot min bil och gjort en repa och gjort svarta märken i lacken. Det låter kanske patetiskt i mångas öron, men för mig är det jävligt irriterande!
Är inte folk försiktiga?! Om ändå olyckan är framme så kan man väll för fan vara ärlig och lämna en lapp på vindrutan eller så ?! Jävla småglin och äckel på denna arbetsplats!
Jag lyckades få bort den svarta färgen genom att gnugga försiktigt men repan sitter där den sitter.

Det var så typiskt att detta hände idag, för min kollega berättade imorse att när hon i fredags kommit ut på parkeringen har nån backat på hennes bil och gjort världens buckla i den och självklart bara åkt därifrån! Jävla idioter! Just nu hatar jag alla på jobbet och några där till, eftersom jag inte vet vem som gjort det. Skulle jag få reda på vem det var så hade jag gjort en redig buckla i dennes huvud!

Jag kommer fortsättnignsvis göra som alla pojkar (som har pimpat sina bilar och gjort den fina) parkera min bil längst bort på parkeringen där ingen annan vill parkera.

Idag hade jag mina chinos som jag glömt bort att jag ägde, som är "hängiga", röven ser liksom längre ut. Men de är sköna :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0