Packar

Vi håller på att packa våra resväskor just nu. För i morgonbitti åker vi till Sundsvall för att stanna där i tre dagar. Henriks dotter Jennifer går ur 9:an så vi ska hälsa på henne. Jag är så förväntansfull över att se staden.

Vi ska bo på hotell i två nätter, det ska bli så skönt! Jennifer sa att hotellet är ett "lyxigt" hotell, det blir lite extra kul. De har Spa anläggning där som Henrik tyckte vi skulle boka, men jag vet inte om det blir så lungt och stillsamt med barnen :) Det vore bra om hotellet hade en barnflicka också :)

Det blir så mycket packning med allt som man vill ha med. Man vill ju ha med en del ombyten. Jag är en sån som packar ned alledels för mycket :) Men hellre för mycket än för lite.

Ni får ha tre toppen dagar, det ska jag ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0