Nyss hemkomna

Vi har haft en väldigt trevlig dag i Filipstad hos Henriks föräldrar. Svärmor hade lagat massa god mat, efterrätt och fika. Vi stannade till på ICA i Filipstad innan vi åkte hem och köpte med godis till ikväll.
Barnen sitter och äter lite just nu, och Henrik och jag ska moffa ikväll med nån bra film på TV.

Jag längtar tills imorgon kväll för då blir det Party Party för min del ;)

Jag vågade mig på att visa mina vita fet-ben idag när vi åkte till Filipstad. Där är det ingen som känner mig och som bryr sig :D Så jag invigde mina nya jeansshorts idag. Det är nog till och med första gången i mitt liv jag går i jeansshorts.





 


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

hihi ja visst är det gött =D



Hoppas ni haft en bra dag, här har de iaf inte kommit nån bebis än men dagen har vart bra iaf =))

2010-06-25 @ 20:50:17
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0