Nu har jag bestämt mig!

Idag var jag en kort sväng på Leklådan i Karskoga och kollade på en barnvagn, en Emmaljunga Scooter. Jag skulle igentligen kollat på en annan färg, men blev helt besatt av en plommonlila vagn som stod där. Det var en Emmaljunga Scooter i färger Pro Berdeaux, jätte fin!
Jag var lite skeptisk först, för i bland kan ju färgen på vagnen vara så könsuppdelade. Men en lila vagn, det känns ganska neutralt. Jag tror inte ens Liam kommer bry sig i vilken färg vagnen har ?! :)
Huvudsaken är väll att den som ska köra vagnen mest gillar den, alltså jag.

Jag är ledig ända tills nästa vecka, så jag ska hämta vagnen nästa vecka efter jobbet.



Den är inte lika fin på bilden som i IRL, det kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Å såg den fina vagnen! Vad fick du ge för den? Jag tänkte köpa en sån jag med :) Jag får såå ont i ryggen av den Kimsan har nu...

Kram på er och hoppas ni har/får det bra på lilla mini semestern :)

2010-06-10 @ 13:04:50
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0