Mobil blogg

Nu är vi på väg hem från Sundsvall. Vi har haft de bra om man bortser från vår resa upp hit. Den liknade nästan några klipp ur filmen "vi hade i alla fall tur med vädret". Ja ska skriva om de sen när ja sitter vid en datorn. Jag skriver just nu på min nya mobil som vi köpte på Birsta köpcentrum för drygt 2 timmar sen. Den är rosa, självklart :-) Jag är otroligt besviken på mig själv att ja inte hade med laddaren till kameran, batteriet dog igår morse trots att ja hade laddat den hela natten innan vi åkte hit :-( Så nu kan ja tyvärr inte visa er i bilder hur fin denna stad är. Min mobil dog också i batteriet, så ja har inte haft nån mobil förens nu när ja köpte en ny. Jag kan lova att ja är äckligt trött på skräpmat, vi har ätit ute i 3 dagar nu. Usch. Nu avslutar ja för mig. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0