Lite bättre

Idag är en bättre dag. Henrik började nästan samtdigt som mig så vi gick upp tillsammans och hjälpte till med barn och lämning. Det gör allt så mycket bättre och mindre stressigt.
Imorgon är Henrik ledig dessutom så barnen är lediga också. Vilket innebär att de inte behöver lägga sig jätte tidigt ikväll.
Liam håller på att dammsuga nu och Emil leker med vatten på balkongen. Så de är underhållade och jag tar mig en ytte pytte liten stund vid datorn.
Jag ska lägga dem om 30-40 min för jag vill ha lite egen tid ikväll. Jag vill hinna med en promenad och situps.

Jag slutade 15 minuter tidigare från jobbet idag för jag hade nämligen tagit fel på tiden imorse och kom till jobbet 15 minuter tidigare. Detta gjorde att jag hann ner på Lindex en sväng innan jag hämtade barnen. Jag hittade en fin "fluffig" tunika och nitar på som jag ville ha, den är i fin sommrig orange färg. Jag tror den blir fin tillsammans med jeans eller jeansshorts. Jag hittade en svart kort klänning också, som var fin.

Jag passade på att sitta ute i solen på dagens lunch och raster på jobbet. Det var så varmt och skönt! Man blir glad av solen :)

Nu ska jag fixa lite här hemma, som vanligt.





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0