Lååång dag

Denna dag känns miiiils lång!

Jag har jobbat idag, mellan 8:45 - 15:00. Jag kompade sista 15 minutrarna för det var så lugnt på jobbet. Direkt efter detta åkte Henrik och jag till Karlstad för att köpa ett minneskort till kameran vi köpte förra månaden. 
Jag var tvungen att ha ett nu med extra plats på när sommaren kommit och man är ledig och vill ta massa bilder på de små resor vi ska göra. Vi köpte ett på Expert + två filmer som jag ville ha. Så ikväll ska vi nog titta på en av dem hoppas jag :)

Efter Karlstad åkte vi till Björneborg och hämtade barnen. De var trötta efter en hel dag lång med utelek. Så nu har de duschat och har lagt sig för natten.

Idag hade jag min turkosa volang-känning från Divided/H&M på mig. Den gör att man ser dubbelt så stor ut med volangerna, men det strunar jag i. För den är söt :)




Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

det är lugnt det =)



Njaa inte så farligt, längtar nog mer efter den nu! Tkr det är jobbigt o vara gravid nu, men fan de är lika för alla så man ska välle egentligen inte klaga men iaf ;) Fan va smal & fin du är, vill med se ut så där :D:D kram

2010-06-06 @ 09:36:15
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Anna T

Det var ju en supersöt klänning, tycker du ser jättesmal o fin ut i den! =)Kankse kan ses snart igen, hampus och jag tänkte försöka åka till nya badhuset i kr-hamn här någon dag i veckan. Men vi hör av oss! =) kram

2010-06-06 @ 15:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0