Kalas

Nu har vi ätit middag och ätit glass till efterrätt. Jag är proppmätt!

Vi ska nu åka till Karlstad på 5-års kalas. Det är min kusin Philipe som fyllde år häromdagen.
Vi ska också ta med oss vår Emmaljunga Nitro City som de ska köpa av oss. Jag kommer sakna alla minnen med den vagnen, som jag gjort med alla vagnar jag haft.


Juli 2009 i Göteborgs hamn

Nu har jag laddat kameran så nu br jag ha batteri så jag kan ta bilder på Kalaset. Kalaset ska vara på det lilla Lek och Buslandet i Karlstad, det ligger på Våxnäs.



 




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Nä inga bud än. Men jag kanske har satt ut den för högt... Ingen aning :)

Jag vill ha en sån barnvagn jag med. Provade kompis vagn och den va ju underbar att köra!

Kram

2010-06-13 @ 21:55:03
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0