Jag kom in!!

Idag fick jag ett mycket spännande och glädjande brev på posten! Det stod "Skolförvaltningen" på det och jag förstod genast vad det innebar! Det var svaret på min ansökan till Medicinsk Sekreterare. Jag öppnade brevet med spänning och blev otroligt chockad när jag läste vad det stod : Du har antagits till Yrkeshögskoleutbildning Medicinsk Sekreterare

JAG?!
Jag som gjorde ett sånt fruktansvärt dåligt prestrerande vid uttagningstesten. Jag struntade i otroligt mycket, framförallt på det engelska testet. Jag trodde aldrig detta, utan trodde jag skulle få vänta tills nästa år och söka in på nytt.
Jag blev så glad!!

Men samtidigt är jag nervös som attan, redan! Det känns jätte pirrigt att gå tillbaka till skolan igen, även om detta inte är en "vanlig" skola som man gick på tidigare. Men nu ska jag äntligen bli nått! Underbart!



Jag blev så glad att Henrik och jag var tvugna att fira idag, hihi. Vi köpte pizza och godis till ikväll! :D


Valention's Mexicana med fullkornsbotten - JAMMI MAMMI!


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

G*R*A*T*T*IS Vad kul!!! Det är ju precis det du ville. Kram...

2010-06-22 @ 21:50:47
Postat av: syster emma

Grattis karin! vad glad jag blir!=) du är så duktig!!!

2010-06-22 @ 21:56:11
Postat av: Angelica <3mamma till liam & nr2 påväg<3

Grattis :D



2 veckor, oo nej har jag otur kan jag ju gå över 3 veckor oxå så då är det i stället 3,5 vecka! :O ;)

2010-06-22 @ 22:20:47
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Erika

Stort GRATTIS!! Vet hur gärna du ville komma in. :)

2010-06-22 @ 22:59:06
Postat av: Zeruda

Grattis!! :D

2010-06-22 @ 23:09:07
URL: http://zerudaswonderland.blogspot.com
Postat av: Prinsessan

STORT GRATTIS!!!!!!!!!! =)

2010-06-22 @ 23:38:34
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Minna

Men va skoj,, grattis !!

2010-06-23 @ 06:38:18
Postat av: Åsa

Nu blir jag ju helt ensam på jobbet.....................men jag är glad för din skull....GRATTIS!!

2010-06-23 @ 08:26:53
URL: http://tretroll.blogg.se/
Postat av: Anna T

Stort Grattis! Gud va roligt för dig. Hoppas du kommer trivas bra där nu. =)

2010-06-23 @ 08:39:04
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Åå s¨ååå roligt! Stooort grattis:D

Postat av: Nyfiken

Hej, du har inte lust att berätta lite angående antagningen, och eventuellt ge tips vad man kan tänka på innan antagningsproven? Inte för att fuska utan mer för att förbereda sig :)

2012-03-15 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0