I valet och kvalet

Henrik och jag kan inte bestämma oss vilken färg vi ska ha på Emmaljunga Scootern. Jag älskar som sagt färg och "skrikiga" färger, men samtidigt är det skönt med en färg som inte sticker ut för mycket också. Henrik sa ungefär likadant.
Jag har ringt runt lite idag och dessa två färger finns att få tag i om vi vill köpa dem;

 

Jag älskar den oranga, men även den gröna. Det vore lite kul med den oranga, eftersom ingen annan som jag sett i denna stad har den... Hmm, det är svårt val.

Idag har jag jobbat... dagarna är oändligt lååååånga... Imorgon gör jag sista dagen denna vecka! JIPPI JIPPI!!! Sååååå underbart skönt med längre ledighet.

Nu ska jag ta fram kläder tills imorgon och sen ta en promenad. Jag latade mig igår och struntade i den då, så det får jag ta igen idag.


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

gillade foresten! Alltid kul med lite färg också!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0