Härlig dag

Åh, vilken härlig dag vi haft idag! Solen har strålat och värmen har varit underbar!
Vi åkte till COOP förut för att köpa en grill och sånt, för vi äger inte ens en grill. Så vi grillade korv med bröd idag. Henrik och jag har bara, under våra år tillsammans, grillat med elgrill. Men det är inte samma känsla som att ha en grill med kol.
Så nu är vi ägare till en sån där enkel svart klotgrill. Sååååå gott var det att grilla! Det luktar ju så ljuvligt med! :)

Barnen och Henrik är ute och håller på på gården. Jag har precis duschat och ska strax ge mig på ett försök att locka håret. Ikväll ska vi ut. Första ska vi till Madde och sen till Mastis.
Jag känner mig fet i allt, så min outfit känns inte rolig... Usch!

Nu är locktången varm, så nu ska håret fixas.

Hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0