Ensam

Imorse lämnade Henrik barnen, men nu är han på Ålands hav och jag är ensam med barnen. Det är jobbigt ibland. Det är ju så bekvämt när man delar på allt arbete tillsammans.
Nu har jag lagt dem, Liam sover redan och Emil tittar på TV.

Jag själv håller på att vika in tvätt, tvättar och ska strax ta disken. Dessutom ska Helen och jag prata i telefonen ikväll. Det är fullt upp :)

Inatt sov Liam och jag i bara 3 timmar lite drygt. Jag var helt död när väckarklockan ringde imorse. Liam var orolig och kunde inte somna om igen på natten när han vaknade till. Detta gjorde att jag också höll mig vaken... usch. I natt hoppas jag det blir bättre.

Dagen på jobbet var så där. Den började bra, fram till lunch ingefär. Sen dalade det utför... Jag längtar till semester!!!!

Dags för disk för min del. Jag lägger upp ett videoklipp på Liam sen. Han visar hur duktig han är på några av sina kroppsdelar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0