En lyckad utekväll!

Vi hade så otroligt kul igår kväll!! Jag kom hem vid 4 i natt och kunde inte somna. Jag var så uppspelt och glad. Jag lyckades somna runt halv 5 ungefär och sen vid 9:30 kommer två barn inspringandes till mig. Henrik åkte då till jobbet. Fast han ska bara jobba en kort stund och kommer snart hem.

Jag mår väl OK, men känner mig lite sliten och trött. Det skulle sitta fint med grillad mat nu, eller snabbmat.
Vi ska till Karlstad idag och köpa en sak till barnen som de fått pengar av utav deras farmor och farfar. Emil är så exalterad över det :)
När vi ändå är i Karlstad köper vi säkert snabbmat där, det brukar bli så. JAMMI!!



All I can think about is food, right now.


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ÅÅ så roligt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0