Emmaljunga Scooter

Jag har gått i dessa planer länge nu, att jag ska byta barnvagn. Vi har haft vår Emmaljunga Nitro City i snart 1 år och jag börjar bli lite uttråkad, som vanligt :)
Dessutom är Liam så stor nu att han inte beböver ha fullt liggläge i vagnen och han kan sitta vänd emot mig. Dessutom är det bara positivt att vi får lite mer plats i bagaget i bilen med en mindre vagn.

Igår var min farbror och familj på kortvisit och de ville köpa vår Emmaljunga för en bra slant, så de fick ta den. Jag ska lämna bort den på söndag, så innan dess eller nästa vecka måste jag få tag i en ny vagn. Jag vet redan att jag vill ha en Emmaljunga Scooter. Men vilken färg ?! Det finns ju inte så många färger kvar att få tag i, för snart ska årsmodell 2011 komma. Jag har inte tid, och lust att vänta tills år 2011 kommer i juli utan jag får köpa en 2010 istället.

Jag älskar färg, så helst vill jag ha en vagn som inte är svart. Det tråkiga med färger kan ju vara att all lort och sånt syns så väl. Dessa färger har jag spanat in hitills, om de finns att få tag i;

 

 

Imorgon ska jag ringa runt till alla de återförsäljara som säljer Emmaljunga, här i närheten och kolla vilka färger de har i lager. KUL :)


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Varmt är bara förnamnet :P Fy fan!! Men men snart är jag i mål!! Jag ska föda i Kga tänkte jag, födde liam där oxå!=))



Det är fullt liggläge på emmaljunga scooter oxå, skit härlig vagn är det :) Så den kommer du bli nöjd med! Kul o handla nytt & förnya sej lite.. :D hihi



2010-06-08 @ 08:22:29
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0