Brist på mjukisshorts?

Jag blir stôllig när jag går runt i de vanliga affärerna, som Lindex, Kappahl och H&M. Det finns ju inga mjukisshort till pojkar?! Till flickor finns det jätte många fina short i härliiga färger, men till pojkar INGET. Jag frågade idag när jag var på Lindex, och fick till svar att de har några som hänger ute på "snurran" utanför butiken, men de fanns inte i Liams storlek. Jag tycker alla butiker skulle sats mer på mjukisshorts och inte bara massa jeansshort. Även om jeansshorts är super super snyggt är det inte lika bekvämt alla gånger att ha på sig.

Hur som helst har jag hittat mjukisshort från Villervalla, som jag köpte från deras hemsida www.villervalla.se. Tack och bock! Jag kollade av Liams garderob och han har brist på mycket i shortsväg och sånt, så jag sprang in på Lindex förut och Kappahl. Så det slutade med lite saker åt Liam från Lindex;
(Solhatten och shrtes från Villervalla kom på posten idag)







Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

ja gud nu närmar det sej, men vill helst de ska ske NU =)) haha!!

Förlåt för att jag är så dålig på att höra av mej, lr besöka er.. Men just nu är jag bara så trött o gör inte mer än nödvändigt typ.. haha!! Och så jobbar du när jag är som mest tillgänglig osv.. men vi ska ses iaf, förr lr senare ;) kanske blir när bebis är ute så du får snosa lite.. hihi.. Kram

2010-06-02 @ 09:45:54
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Såg att det fanns en del mjukis shorts på www.nameit.se



Såg att du hade ringt men jag har inte haft tid... du vet hur det är. :-)

Vi får höras nån dag..... Kram...

2010-06-03 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0