Bråk och tjafs

Denna vecka har varit rätt okej ändå, på jobbet alltså. Men här hemma är det kaos mer eller mindre jämt nu för tiden. Jag känner mig totalt slutkörd efter denna vecka.

Barnen bara bråkar med varandra nu för tiden så jag blir tokig! De buttas, skriker på varandra och tar varandras saker så jag blir tokig! Gaaahhh.... Folk kallar det i folkmun "Syskonkärlek" men jag skulle nog vilja kalla det som infinner sig hemma hos oss SyskonHAT! Ni skulle bara se dom så förstår ni vad jag menar.

Nu har jag lagt bråkstakarna och eftersom det är fredag och jag är ledig imorgon så ska jag springa över till affären lite snabbt och köpa godis och sätta på en film. Jag måste trösta mig med nått, trots att jag känner mig äcklig redan.

Men först det gamla vanliga; vika in tvätt, hänga blöt tvätt och röja upp leksaker efter barnen.

Go kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0