åt skogen

Inga lockar blev det i håret. Det gick åt skogen! Likaså valet av kläder. Jag tog på mig en klänning först men ångrade mig och nu har jag likaså ångest! Det blir aldrig bra.
Jag ska sluta äta godis och sånt tjafs så man kan gå ned lite i vikt.

Madde, som jag ska till strax, är om en vecka klar frisör så hon ska klippa min lugg ikväll. Sen ska jag fråga Emelie som ska dit om hon kan sminka mig lite, hon har nämligen gått en utbildning som Make Up artist. Jag hoppas de, för jag har knappt sminka mig nått, för det blir inte bra!

Jag hoppas på en trevlig kväll, trots att man känner sig obekväm...

 






Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Du är fin som du är!!! :-) Jag tror att du var jättefin i klänningen. Ha det så trevlig i kväll så hör vi!! Kram...

2010-06-26 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0