Äntligen fredag!

Fredagar är som sagt den bästa dagen på veckan, det kan jag knappast neka till att jag tycker. Tråkigt nog jobbar jag både imorgon och på söndag dock, men helgerna brukar vara ganska "softa".

Idag åkte barnen till mormor och morfar i Björneborg för att sova där tills imorgon. Jag hämtar dem efter jobbet.

Henrik och jag lyxade med att köpa pizza förut och äta på pizzerian, utan barn som härjar. Det var skönt!
Efter pizzan åkte vi i lugn och ro och veckohandlade på MAXI. Så nu är kylen och frysen rätt full igen. Denna veckohandling var inte lika stor som den brukar. För vi hanlade bara för lördag-onsdag.
För nästa vecka åker vi bort torsdag-lördag.

När jag kom hem från jobbet idag möttes jag av två glada barn när jag kom med bilen på uppfarten. De hade målat med asfalt-kritor som jag köpte åt dem när jag var i Ullared. De är jätte stora. Hela uppfarten, där vi parkerar vår bil, var full med färg. Inte bara asfalten var full av färg, ni skulle sett barnen ;) De hade färg från topp till tå, hihi. De var så söta. Jag önskar jag hade kameran med mig så ni fått se vad fina de var :) Jag kan ju erkänna att barnen var inte så ensamma om att rita på marken, en viss man vid namn Henrik var likaså delaktig i det hela :)

Henrik och jag köpte film på COOP förut, så kvällen slutar med film och godis skulle jag tro. Ikväll struntar jag i promenadbandet och situps :)

Go kväll!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0