5 års kalas

Det var ett otroligt lyckat barnkalas som vi var på idag. Det kan knappast bli bättre än på ett Lek och busland där barnen verkligen kan leka och ha kul.
Emil hade väldigt kul, Liam med. När vi skulle hem var Emils hår alldelles vått av svett :)
Jag tog massor av bilder, mest på Liam eftersom Emil klättarade och sprang fortare än självaste vinden. Så jag hann inte med helt enkelt :)

Nu har vi precis ätit korv med bröd och barnen har lagt sig för natten.
Henrik åker bort i natt och är borta i två dagar. Tråkigt, men så är det.

Nu ska jag kolla lite på nätet och sen slå på en film tror jag. Jag tittar aldrig på TV nästan, men nu är jag sugen.

Jag avslutar med lite bilder från kvällens bus på Leklandet i Karlstad.







 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0