Yr i huvudet

Jag är helt yr i huvudet när jag rör på det. Det snurrar till och det känns som jag tappar balansen för ett ögonblick. Det är lite otäckt, framförallt när jag inte vet vad det beror på.
Det dök upp när jag låg i Emils säng och nattade honom och har stannat kvar i lite drygt 1 timme snart.

Nu har jag lagt bråkstakarna i alla fall. Så skönt!
Jag tänkte träna lite ikväll men mitt huvud snurrar så mycket att jag inte har nån motivation att träna alls. Dessutom mår jag illa. Så om det håller i sig så struntar jag i träning ikväll helt.

Dagen har gått ganska fort trots att vi inte åkte till Björneborg. Vi har varit på stan en snabbis, varit ute på gården en stund. Sen kom grannens dotter in till Emil så de lekte en stund innan läggdags.

Nu sitter jag och kikar lite på REAn på junkyard.se. Det finns så MYCKET fint till barnen och Henrik som jag skulle vilja köpa där! :) Vi får se om jag fyndar nått.

Nu ska jag surfa vidare, ha en trevlig kväll!


Liam tror jag är ett monster och gömmer sig i studsmattan




Kommentarer
Postat av: maria

Hej! det kanske kristallsjukan du har, kristallerna i öronen kan "ramla" ner och då blir man yr å mår illa. kan hjälpa att sitta upp när du ska sova. mamma hade det i vintras, riktigt otäkt. pekka ä bara 26 år, så hoppas hoppas att den är godartad, det är så trisst :-(

ta hand om dej min vän!

2010-07-22 @ 21:38:36
Postat av: michelle&Alexanders mamma<3

va brolle konsert. ladies night är inte förrens september då ska ja på de :) vann 4 biljetter dit ;)

2010-07-23 @ 00:16:50
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja, det är sånt man inte gör när man väl bor där, men det var faktiskt kul att turista i Stockholm, fastän jag bott där i 21 år, haha :)

2010-07-23 @ 09:42:01
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0