Vikt

Nu när jag har semester och har mer tid att kunna tänka på mig själv ska jag ta tag i min vikt. Jag har gått upp några kilo sen jag vägde mig sist. Inte så konstigt igentligen.
Jag äter godis varje dag och flera gånger ibland. Dessutom har jag tappat all motivation att röra på mig de senaste veckorna.
Men NU, nu ska jag ta tag i det. Jag ska dra ned radikalt på mitt godisätande och dessutom på mina portioner när jag äter. Dessutom ska jag börja röra på mig regelbundet.

På dessa 4 veckor ska jag gå ned minst 5 kilo.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det blir inge beach 2010 för mig i allafall så jag tar tag i skiten sen när jag börjar jobba istället. Ska njuta till fulla av semestern. Hoppas vi kan ses snart.......saknar dig/er. Kramiz

2010-07-10 @ 12:15:55
URL: http://tretroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0