Videoklipp: Amma, ee dee?

Liam frågar i princip jämt : "Eee dee?" (Vad är det?) och pekar på allt.
Nu på senare tid säger han ofta, till exempel om jag ej svarar honom när han sagt "Eee dee" flera gånger: "Amma, ee dee?" eller "Mamma, ee dee?". Han tycker antagligen att man ska reagera mer om han säger "mamma" eller "amma" före. Han kallar mig både Amma och Mamma, det beror lite på hur fort han pratar osv.

Jag fick ett filmklipp på honom när han bläddrar i H&M katalogen och får syn på en tjej som han frågar "Eee dee?" till mig. I slutet när han sagt "Ee dee" till mig några gånger säger han lite otåligt "Amma, ee dee?"


Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Men gud. Lillaman, va gulligt!

2010-08-03 @ 20:01:18
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0