Vaken

Nu är jag vaken och pigg efter en ganska kort nattsömn. Jag kan verkligen inte sova länge längre, utan känner en "stress" inombords att jag ska gå upp vid 10 senast.
Jag känner annars att jag missar stora delar av dagen och att den blir så kort. Dessutom är jag pigg och känner inte ett minsta dugg att jag är trött. Så jag antar att de timmar jag somver räcker.

Vi hade en trevlig kväll igår. Det var så gott med grillat! Det smakade bättre än på länge faktist. Jag drack bara 4 cider så jag kan inte påstå att jag kände nån berusning igår eller överhuvudtaget.
Det var trevligt att Lennart också kom förbi och hälsade på :)

Nu ska jag titta lite på H&M's höstmode om de har nått fint. Sen måste jag äta nått tror jag, känner lite kurr i magen.

Jag är lite "sen" när det kommer till musik, vad som är det "senaste". Men jag har på senaste tiden lyssnat lite på Miley Cyrus The Climb och Party in the USA och jag diggar dem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0