Ute på gården

Nu sover Liam middag och Emil sitter och leker här i datarummet. Vi var ute på gården förut när vi kommit hem från stan. Barnen lekte med stenar och sprang runt med alla deras leksaker. Tyvärr blåste det lite för mycket, så jag ville inte att de ska bada i badbaljan som de igentligen ville göra. De kommer börja frysa på en gång då.

Jag och Emil ska gå ut och hoppa lite på studsmattan, jag har lovat han det medans Liam sover lite. Sen ska vi laga mat. Idag ska vi göra kåldolmar! Det har jag inte ätit på jätte länge! Gott ska det bli.

Jag avslutar med lite bilder från dagen ute på gården.

 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

har skickat sms till dej :D Härliga sommar bilder :D

2010-07-01 @ 15:12:51
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0