Tretorn overall

Jag gillar att Tretorn har börjat göra annat än stövlar. För det är ju stövlar som de flesta tänker på när man säger Tretorn. Jag köpte ett par sneakers i Tretorn och Goretex till Liam i våras. De kostade visserligen 699 kr men har fungerat utmärkt och hållt hans fötter torra trots vattenpölar osv.
Nu såg jag att Ellos.se säljer Tretorns regnkläder och overaller till barn. Så jag tänkte faktist prova en Tretorn overall till Liam denna kommande vinter.

Jag älskar färg men tänkte faktist vara lite "tråkig" denna vinter och beställde en svart istället. Det går ju piffa upp med en färgglad mössa och vantar :)
Det var lite svårt med storleken till Liam. Men jag har gott om tid att eventuellt skicka tillbaka den på om den inte passar.


- Tretorn Overall, 899 kr


Kommentarer
Postat av: Tanja

Snubblade in här när jag sökte information om ellos tretorn overall. Har du fått hem den? Verkar den bra? Hur är den i storlekarna?



-Tanja

2010-08-26 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0