Tråk väder!

Vart tog sommaren vägen?! Jag har snart haft 3 veckor semester och har bara 1 vecka kvar. Utav dessa tre veckor fick jag 1 vecka med fint väder! Vad är detta ?! Usch...

Vi lyckades hinna med att grilla vitlöksmarinerad fläskfilé strax innan regnet föll över oss. Vi tajmade eftermiddagen väldigt bra måste jag säga :) Henrik stod vi grillen idag och brände majsen och köttet lite för mycket enligt min smak... Så nästa gång grillar jag. Han får fixa det andra.

Efter middagen åkte vi till Karlstad jag, Henrik och barnen. Vi gjorde det mest för att ha nått att göra. Vi köpte lite helgsgodis på Bergvik och två nya fönsterlampor till vardagsrummet. De vad dyra från början men var nedsatta, annars hade jag aldrig köpte dem. De ser hemtrevliga ut tycker jag.
Jag blev lite besviken, för taklampan med samma mönster var slut... Annars skulle jag utan tvekan köpt den och hängt den över vardagsrumsbordet.

Nu sover barnen och Henrik och jag ska se på film.

Over!



 



Markslöjds "Butterfly" från MIO. Ekfot.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Karin! Snygg lampa! Vad kul att du ska plugga i höst, hoppas det går bra :) Kram

2010-07-30 @ 22:52:29
URL: http://kattsvart.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jättefin lampa!

Sv: tack för tipset har en babymixer som funkar bra men mixar tyvärr inte allt helt slätt så som kött osv. Jag måste i princip ha den hel slät. Kanske blir till att köpa en ny när man får råd. Hoppas allt är bra med er. massa kramar

Postat av: Malin



TACK så mycket:)

2010-07-31 @ 09:39:30
URL: http://missmaaliin.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Du har inte facebook eller ngt?

2010-07-31 @ 21:33:47
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0