Torsdag

Imorse vaknade jag före barnen vid 8 och kunde inte somna om. Jag vaknade till ett regnväder :/ Det är ju SOL och VÄRME jag vill ha !!

Idag vet jag inte vad vi ska göra... Eventuellt åker vi till mina föräldrar i Björneborg och hälsar på. Det är trist att vara ensam med dessa bråkiga syskon.
Ibland leker de jätte bra och ibland leker de inte jätte bra tillsammans. De slåss, bits, skriker och drar varandra i kläderna så jag blir tokig!

Jag har inga linslusar till barn så de vägrar kolla in i kameran, men här får ni några mobil-kamerabilder på dem från imorse :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: malin

ja det ska bli spännande:) det gäller ju bara o ta klivet.. Vad ska du plugga? ska du plugga på distans? har du tänkt jobba om du ska plugga hemma? har nämligen lite av dessa funderingar själv, vore kul o höra av någon som sitter lite i samma sits hur den tycker o tänker:)

2010-07-22 @ 20:34:42
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0