Toppen dag

Förutom en bråkig Emil i mellanåt har denna dagen var så bra!
Vi har varit ute nästan hela dagen i solen och haft det bra. Först stranden, sen hemma här ute och med besök av Maria och Lucas. På kvällen nu har vi varit hos våra trevliga grannar i huset intill.
Deras barn är jämngamla, nästan på dagen, med Emil och Liam. Så det är kanon :)

Nu ska jag strax sätta mig ned och äta godis i soffan. Jag struntar blankt i min vikt och sånt ikväll :)

Imorgon åker jag och barnen till Skoghall till mina kusiner och hälsar på, tyvärr ska vädret bli sämre imorgon.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

äh man måste få unna sig lite då och så utan att få dåligt samvete!!ha en riktigt trevlig helg! kramar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0