Stranden

Vi har tillbringat många timmar idag på Jutvikens strand där vi har badat massor! Jag har dessutom brännt mig en hel del, som vanligt. Jag blir ju nästan aldrig brun utan snarare röd som en kräfta :)
Henrik och jag tog oss vårt första dopp i det blå idag för året.

På eftermiddagen grillade vi marinerade kotletter med hemmagjord potatisgratäng och färsk sallad. Det var så gott. Jag måste erkänna att jag är riktigt duktig på att grilla kött, de blir perfekt grillade :)

Nu håller vi på att städa lite här hemma, för det är massor av tvätt att ta reda på. Henrik håller på att packa resväskan, för imorgon drar han till Riga eller Tallin eller likande i 3 dagar.

Bion igår var skit bra också! Så när Beck - Levande begravd kommer ut på film kommer jag köpa den omgående.








Kommentarer
Postat av: maria

oh va härligt det ser ut! :-) bada lite åt mej oxå som inte har semester ;-) krameli kram

2010-07-13 @ 11:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0