Shopping

Jenny och jag har ägnat en stor del av dagen på Mariebergs köpcentrum i Örebro. Vi har shoppat en hel del faktiskt och mycket fint.
På kvällen har vi grillat och ätit kött som jag tappade på marken, nu ska vi kolla på film och äta godis.

Jag avslutar med lite bilder på mina shoppingfavoriter från idag :)




 





- Kavaj från Bik Bok, kort modell
- Linnen från Cubus, kofta H&M, linne från Gina Tricot
- 3 linnen från H&M
- skor från Skopunkten
- tunikor från Gina Tricot
- Klocka (Liams rum) från Lagerhaus


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

klockan var riktigt tuff:)

Postat av: Prinsessan

snygg kavaj, kan du inte ta en bild när du har den på dig? LOVES IT!

2010-07-04 @ 18:10:57
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0