Nyss hemkomna

Nu har vi precis kommit hem efter en hel dag utomhus i Björneborg. Denna dagen började uselt med en bråkig Liam och varade och slutade underbart!
Vi har badat i flera timmar vid stranden och grillat och badat i poolen. Jag kan inte säga mer än att det verkligen varit en toppen dag!

Nu tittar barnen på TV, en film. De bråkar för tillfället ej med varandra *peppar peppar* De bråkar ju jämt med varandra annars. 

Barnen ska läggas strax, efter det ska jag baka lite bullar. Vi får besök imorgon och jag har tänkt baka bullar för det heeela veckan men har bara dragit ut på det hela tiden för det fina vädret.
Vi tänkte stanna hemma under dagen idag och baka, men stranden lockade mer faktist. Så ikväll när mörkret lägger sig sakta men säkert ska det bakas här hemma :)

Nu säger jag god kväll, för jag har massor att göra ikväll så någon dator blir det inte mer av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0