Liam goes Ullared




Jeanshorts och t-shirt från Ullared

Jag skulle så gärna vilja åka till Ullared igen! Sist när jag och Helen var där i Mars hittade jag så mycket fint som jag ångrar att jag inte köpte.

Från det ena till det andra så är det bara 3 arbetsdagar kvar nu till semester! Nedräkning till MAX!
Jag vill att dessa dagar ska gå jätte super duper fort!
Om jag får arbeta med det som jag har gjort dessa två dagar så kommer de gå jätte fort, så jag hoppas arbetet inte tar slut.

Nu ska jag sätta mig i soffan med Henrik innan det är dags för läggdags.

Go kväll!


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

vilken tuffing! Ja de står för allt förutom trallen den får vi betala själva:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0