Kompis

Emil har grannflickan Embla på besök här hemma så de leker tillsammans. De har stängt in sig i Emils rum för de vill vara ifred från Liam. Det förstår jag.
Det känns så overkligt att det börjar komma kompisar hit som ska leka. Då inser men verkligen hur stora barnen börjar bli.

Sen vid 14-tiden ska barnen lämnas i Björneborg hos mina föräldrar. Jag ska nämligen på en tjejkväll i Karlskoga ikväll. Vi ska grilla och dricka lite alkoholhaltiga drycker hos Pernilla.
Det ser jag fram emot.

Efter att jag lämnat dem i Björneborg ska jag gå ner på stan och se om jag hittar nått fint att ha på mig till ikväll.

Återkommer sen!

Kommentarer
Postat av: michelle&Alexanders mamma<3

Dom van ja på ladiesnight.se men tävlingen är slut =)

2010-07-23 @ 13:43:30
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0