Investera för dåligt väder

Jag hoppas verkligen inte på dåligt väder på över 4 veckor nu, men om, bara om det blir dåligt så måste man ha en backup för lata regniga dagar tycker jag :)

Så idag fick vi hem ett paket från cdon.com med filmer. De hade 3 Disney filmer för 249 kr. Jag fullkommligen älskar Disney!
Emil har dessutom förälskat sig i ALLT som har med Dinusarier att göra. Så en Dinausarie film var ju ganska passande också, dessutom är den från Disney.
Sen köpte jag och Henrik oss en film som vi såg reklam på nyligen som vi kom på att vi ville se igen; I am Legend.




Kommentarer
Postat av: Zeruda

Snövit <3

2010-07-14 @ 09:33:15
URL: http://zerudaswonderland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0